Thursday, 12 July 2012

Adam dan imaginasinya

Assallamualaikum...

Aku suka tengok lukisan-lukisan  Adam.. Bukan anak sendiri ye..serius dia ada bakat yang aku sendiri tak pernah ajaq.. Selalunya aku biarkan aje dorang  dengan minat masing-masing. 


Lukisan Adam kanak-kanak berusia 7 tahun.

Ni lukisan terbaru yang Adam lukis.. Lukisan dia kat rumah ni memanng banyak.. kalau rasa sunyi sepi seketika rumah tu..hah ni la jawapannya penuh satu rumah dengan lukisan yang telah dilukis.  Tak lupa juga lukisan2 yang tak jadi tu.. penuh satu rumah tau.Takpe lepas lukis sila kemas ye Adam.. Tak kemas siap. Mummy kitai nanti..hehhehe


Lukisan terbaru ni memang aku suka.  Ianya  menggambarkan kehidupan Adam . Imaginasi kanak2 berusia 7 tahun. Ada gambar mummy tgh sidai kain, ada gambar tok wan tengah bagi kucing makan, ada gambar tok tgh jirus pokok bunga, ada gambar mak usu tgh bagi ikan makan depan umah, ada matahari yg bermisai...ada polis & penjenayah.... hhuhuhuhu..mcm2 la ada... :D Penuh dengan seribu satu cerita... Mummy suka sgt lukisan ni...  ! Macehh Adam..

Wassallam

No comments:

Post a Comment