Sunday, 27 May 2012

Teater : Panglima Awang AKA Henry The Black

Assallamualaikum...

26 Mei 2012 . Taman Budaya Kompleks JKNN Ayer Keroh Melaka . Malam ni aku dan anak-anak melayan teater.. Seronoklah anak-anak.. Dulu aku pernah bawak sekali, arghhh syokkk.. Tapi nasib baik dorang tak buat hal dalam panggung.. Buat masa ni minat aku dan anak-anak masih sama..Syukur Alhamdullilahh so tak yah penat nak memujuk.. hehehe

Meh citer sikit pasal teater ni.. Info ni pun aku google je..hahahhaha

Kita mengenali Christopher Columbus yang menemui benua Amerika..atau Vasco da Gama ataupun Ferdinand De Magellan yang dipercayai orang pertama meneglilingi dunia.Namun 2-3 hari ni aku banyak dapat maklumat bahawa sebenarnya manusia pertama yang mengelilingi dunia dalam pelayaran ialah seorang lelaki bernama Awang yang berbangsa Melayu..!

Dua beradik yang kejap baik kejap bercekau..hehehhehe takpe dah namapun adik beradik..

Ok layan gambar naa....
















No comments:

Post a Comment