Friday, 29 June 2012

KIMONO...

Comey x doll pakai kimono ni.. doll ni bukannyer fridge magnet tp disebabkan ianya comey dan sbgai tanda menghargai pemberian dr sahabat ini, sy jadikan ianyer fridge magnet... cuma blusher dia jer yg dah pudar (almaklum la, dh bertahun)..so sy touch up la balik pakai blusher sy... hehhehe.. ;)

Tuesday, 26 June 2012

MADAGASCAR 3 :Europe's Most Wanted


Untuk tunaikan janji dlm kesibukkan kerja..mummy , so mummy hadiahkan tiket wayang tuk hero2 ni..Madagascar 3 : Europe's Most wanted... Nasib baik best....!  So sebelum show..kita posing dulu.. ;)

Monday, 18 June 2012

Sunday, 17 June 2012

FATHER'S DAY...



Abah…
ketika aku mengalah…
engkau semangatku
ketika aku sakit…
engkau penawarku
ketika aku bersedih…
kau air mataku
ketika aku ketawa
engkau riangku
dan ketika engkau berduka?
aku harap akulah penawar duka laramu 

Buat Abah : Along akan jadi anak yg kuat , tabah dan penyabar seperti abah..xpernah gentar akan dunia luar selagi kita kenal siapa diri kita... insyaallah.. Along Sayang abah sgt2... Insan yg sentiasa menyokong anak2nyer utk terus berjaya.. Selamat Hari Abah!! ( Sori Abah kalo abah tgk gambar ni mesti abah cakap ni... eee gediknyer anak abah..hehehehe alaaa bukan selalu nak posing ngan org pemes mcm abah... ) kikiki

Thursday, 14 June 2012

SAHABAT!


Lepas ni sapa yg nak amik gambar kita lagi... posing2 mcm ni.. .. Mood : Sedih!...huaaaaa

Nota buat sahabat :

Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi... " Lirik lagu Sahabat by Aizad AF5 "

Wednesday, 13 June 2012

RINDU COMEL


Rindu sgt dekat comei... semoga kau tenang diatas sana... :((


Notachentamummy : Kini dh tiada sapa nak dengar mummy ngomel... dengar mummy bebel.. tgk mummy nangis, tiada lagi yg tggu mummy balik keje depan pintu pagar setiap hari! , tiada lagi yg akan berdesup masuk dlm kete setiap kali mummy nak pi keje, tiada lagi yg akan sentiasa mengalah setiap kali tiba waktu makan... tiada lagi yg akan sibuk tido sebelah mummy bila mummy tido... huaaaaaaaa mummy rindu sgt dekat comel.... :(( walaupun kini ada puteh dan chomby..tp semua tetap XAKAN sama.... kini semua hanya tggl kenangan...

Wednesday, 6 June 2012

School Holiday @Penang projek...

Drawing by Adam Mukhriz tonight... Sama x...? Penat kejongkan badan, so inilah hasilnyer.. hehhehe ;)