Wednesday, 24 July 2013

Alamak Alien!

Assallamualaikum.....

Pagi -pagi ni seperti biasa aku akan check semua email2 dan dropbox aku... Hopefully xde la keje2 urgent yang akan mengugat pagi ku yang indah... Tapi tidak untuk pagi ni.... Hadoiii nyaris pengsan aku bila ada gambar alien dalam dropbox ( buat-buat pengsan jer la, kalo pengsan betuiii.... bole tumbang yang mengangkat aku yg tomei-tomei ni..hahahaha)... Setelah ku renung, ku tatap.... Hadoiiii...










So korang kenai alien ni??? huh sadis tgk...

Sapa lagi kalo bukan Adam Hakimi dan Mia. Aku rasa ni la aktiviti  Adam sewaktu lepas berbuka posa semalam .  Dapat lak geng ngan Si Mia, rakan sepermainannya sejak kecik lagi tapi jarang jumpa. Dua2 lak specky... Ngam sungguh la , walaupun kejap baik, kejap gaduhhhh...Haiii la anak... Hero aku sorang ni memang aktif memanjang, idea pun canggih manggih.. Tapi manja oooomakkaiiiiii... Halussssss.... Tapi gelagat ni betui2 mencuit hati aku... ! 

Wassallam 

2 comments:

  1. tetiba jumpa entry ni..HAHAHAHA.. kelakarlah adam....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adehhh... Kelako kan.. ! Adam punya keje la ni.. Bab menggodam no 1.. Juara bertahan tiada tandingan.. Keh keh keh

      Delete