Wednesday, 3 July 2013

Teman Sejati

Assallamualaikum...

Malam tadi sedang aku iron baju .. biasalah rutin mummy kepada 2 hero ni.. aku tgk si Putih dok pulun ikut aku... aku amik baju dia ikut.. aku dok dia dok menempel atas katil... lex jerr muka dia.. seolah- olah memahami aku mahukan peneman berborak disaat,  Kimi dan Mukhriz melayarkan bahtera merdekanya...  syoookkk jer tgk si Putih... dia ni kalo mengikut aku memang no satu...tapi kalo dia mengikut hero2 aku  ni hanya waktu dorang bangun tido dan waktu si putih ni laparrr.. konon minta simpati  makanan extra.. ikut mummy displin.. No extra food .. diet wokey..!  tapi kalo dorang... jgn la putih wat muka kesian.. aku rasa konpem bole habis satu balang makanan si putih tu sekali hadap ... hehehehhehe

Berbalik pasal mula2 td... bila tgk putih waktu iron baju... ku tenung.. ku renung.. ku tatap.. (eh! bukan sama ker maksud dia).. kikiki... dah bertahun dia dok ngan aku... dari dalam sampai perut arwah Si Comei  sampai la Putih dah besaq lagu ni... sebijik macam maknyer si putih... Nampak lembut tapi garang! nampak manja tapi susah nak peluk2 dia... tulah Putih sebijik arwah Si Comel...  Awat la aku syg sgt kat Putih ni... bole susah hati kalo Putih xsambut aku kat depan rumah kalo aku balik keje... seperti sudah menjadi satu kemestian bagi aku ... dia mesti sambut aku ! mesti! xbole tidak..! 

Satu lagi perangai putih ni yang menawan hati aku .. dia ni "No pinggan , No eat..!" so demandkan si Putih ni... ikut pangai sapa la agaknya kan... ;) hehhehehe....bagi aku dia lah peneman setia.. Di kala girang dan bermuram durja.. sentiasa ada disisi.. Mungkin dia xsehebat kucing2 kacukan yang lain  dan berharga beribu riban .... tapi dia tetap istimewa dimata , jiwa dan raga.. cukup istimewa dengan cara dan gayanya yang tersendiri   Mummy Love u  lah Putih... Forever and everr..! wahhh so over kan i... hehehe



No comments:

Post a Comment