Tuesday, 30 August 2016

Air Jagung Ketagih

Assallamualaikum..

First time rasa Air Jagung Ketagih ni.. Aritu ada gak beli nak rasa atas tiket beli tuk hero besar  tapi sekali pandang.. adoii dah tinggal bekas je.. Ciss takleh nak numpang langsung ngan budak sorang tu. Tak pasal-pasal mummynya kempunan. hahahaha :p 

 

Arini pulak beli ngan tiket tuk hero kecik  pulak dengan harapan dapatlah numpang kununnya, tapi bila sampai kat gerai tu. arghh cancel la, terus beli 2 . Satu mummy, satu hero kecik. hehehehe kang kempunan lagi tak pasal-pasal. hehehe

Gerai air jagung ni depan umah mummy je  so selalu la nampak orang beli. Tapi bila  ingat air manis kat pasar malam je  je terus tak jadi beli. hahahha bole
gitew.. :p Kunun dietlah. Pegidahhhh! 

 

Ni hah rupa air jagung ketagih! Sedap weiii.. takde ais banyak-banyak sampai sakit kepala tu. Rasa jagung tu pekat. Dah la tu tak manis sangat. Hish terus jatuh cinta tau..  Mummy beli yang biasa je. Istimewanya dibancuh sendiri . Bancuh macam mana mummy tak pastilah pulak. RM 2 satu bekas besoo.. rasanya ada lagi besoo kot tapi cukuplah ni , pun dah puas hati. 

Medium Cup RM 2
Medium Cup Special RM 2.50
Giant Cup RM 4
Giant Cup Special RM 5.00
add on Ice Cream RM 1

Korang bole je cari kat tempat korang, rasanya macam dah banyak lokasi air jagung ni dijual. Nak tau lokasinya kat mana korang bole guna hashtag kat Instagram : Air Jagung Ketagih. Selamat Mencuba ye.. 

 

Thanks for reading! Wassallam
Love , Mummy JA

11 comments:

  1. beli masa bulan puasa aritu..mmg sedap...

    ReplyDelete
  2. Alahai tengok pun dah terliuq... nyesalll baca huhu

    ReplyDelete
  3. sedapnyaaa mummy ! lama tak minum air jagung. alaaa amengidam pulak

    ReplyDelete
  4. kat penang ada ka...satgi ketagih jenuh nak ke melaka

    ReplyDelete
  5. Wohooii kegemaran air jagung!! Nak jumpa yang sedap susah tau. Boleh nak cuba jugaklah kalau ke melaka :D

    ReplyDelete
  6. Sedapnya air jagung...lama tak minum air jagung...

    ReplyDelete
  7. New Diet Taps into Revolutionary Concept to Help Dieters Get Rid Of 15 Pounds within Only 21 Days!

    ReplyDelete